Grupa Headwear istnieje w przemyśle wytwórczym nakryć głowy od 1974 roku. Dzięki naszym oddziałom i doświadczeniu zapewniamy dystrybucję czapek na wszystkich kontynentach. Konsekwentne zapewnianie jakości w przystępnej cenie pomogło Grupie stać się liderem na rynku nakryć głowy, obecnie powszechnie znanym jako 'The Headwear Professionals’.
Obecnie prowadzimy rekrutacje na następujące stanowiska:
Pracownik działu obsługi klienta (rynek polski)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań sprzedażowych działu handlowego z poziomu biura oraz obsługę klientów w zakresie realizacji i obsługi zamówień – rynek polski
Miejsce pracy: Pułtusk / Poznań
Jaka będzie Twoja rola?
- bezpośrednia obsługa klientów w kwestii realizacji zamówień (kontakt mailowy i telefoniczny),
- przygotowywanie odpowiednich dokumentów handlowych w zakresie fakturowania, wystawiania listów przewozowych itp.,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- współpraca z innymi działami firmy w celu odpowiedniej realizacji zamówień.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
- pozytywnego usposobienia oraz nastawienia do pracy z ludźmi i dla ludzi,
- sumienności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole,
- determinacji, kreatywności i odporności na stres,
- dobrej znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie oraz przyjazne środowisko pracy,
- profesjonalne wsparcie oraz wprowadzenie na stanowisko pracy,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat,
- karta MultiSport.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV michal@headwear.com.pl
Prosimy o dołączenie do CV następującego oświadczenia: „Oświadczam, ze wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych Headwear PL Sp. z o. o. Sp. J. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883).”
Pracownik działu obsługi klienta (rynek niemiecki)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań sprzedażowych działu handlowego z poziomu biura oraz obsługę klientów w zakresie realizacji i obsługi zamówień – rynek niemiecki (D-A-CH).
Miejsce pracy: Pułtusk / Poznań
Jaka będzie Twoja rola?
- bezpośrednia obsługa klientów w kwestii realizacji zamówień (kontakt mailowy i telefoniczny),
- przygotowywanie odpowiednich dokumentów handlowych w zakresie fakturowania, wystawiania listów przewozowych itp.,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
- współpraca z innymi działami firmy w celu odpowiedniej realizacji zamówień.
Czego oczekujemy?
- doświadczenia w obsłudze klienta,
- znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny),
- znajomości języka angielskiego,
- pozytywnego usposobienia oraz nastawienia do pracy z ludźmi i dla ludzi,
- sumienności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole,
- determinacji, kreatywności i odporności na stres,
- dobrej znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Co oferujemy?
- stabilne zatrudnienie oraz przyjazne środowisko pracy,
- profesjonalne wsparcie oraz wprowadzenie na stanowisko pracy,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat,
- karta MultiSport.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV michal@headwear.com.pl
Prosimy o dołączenie do CV następującego oświadczenia: „Oświadczam, ze wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych Headwear PL Sp. z o. o. Sp. J. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883).”