Pracuj w Headwear Professionals

Praca

Pracuj w Headwear Professionals
Produkcją czapek reklamowych zajmujemy się od 1974 roku.

Grupa Headwear istnieje w przemyśle wytwórczym nakryć głowy od 1974 roku. Dzięki naszym  oddziałom  i  doświadczeniu zapewniamy dystrybucję czapek na wszystkich kontynentach. Konsekwentne zapewnianie jakości w przystępnej cenie pomogło Grupie stać się liderem na rynku nakryć głowy, obecnie powszechnie znanym jako 'The Headwear Professionals’.

 

Obecnie prowadzimy rekrutacje na następujące stanowiska:

Pracownik działu obsługi klienta (rynek polski)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań sprzedażowych działu handlowego z poziomu biura oraz obsługę klientów w zakresie realizacji i obsługi zamówień – rynek polski

Miejsce pracy: Pułtusk / Poznań

Jaka będzie Twoja rola?

  • bezpośrednia obsługa klientów w kwestii realizacji zamówień (kontakt mailowy i telefoniczny),
  • przygotowywanie odpowiednich dokumentów handlowych w zakresie fakturowania, wystawiania listów przewozowych itp.,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • współpraca z innymi działami firmy w celu odpowiedniej realizacji zamówień.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w obsłudze klienta,
  • znajomości języka angielskiego (warunek konieczny),
  • pozytywnego usposobienia oraz nastawienia do pracy z ludźmi i dla ludzi,
  • sumienności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole,
  • determinacji, kreatywności i odporności na stres,
  • dobrej znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie oraz przyjazne środowisko pracy,
  • profesjonalne wsparcie oraz wprowadzenie na stanowisko pracy,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat,
  • karta MultiSport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV michal@headwear.com.pl

Prosimy o dołączenie do CV następującego oświadczenia: „Oświadczam, ze wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych Headwear PL Sp. z o. o. Sp. J. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883).”

Wyślij CV

Pracownik działu obsługi klienta (rynek niemiecki)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie działań sprzedażowych działu handlowego z poziomu biura oraz obsługę klientów w zakresie realizacji i obsługi zamówień – rynek niemiecki (D-A-CH).

Miejsce pracy: Pułtusk / Poznań

Jaka będzie Twoja rola?

  • bezpośrednia obsługa klientów w kwestii realizacji zamówień (kontakt mailowy i telefoniczny),
  • przygotowywanie odpowiednich dokumentów handlowych w zakresie fakturowania, wystawiania listów przewozowych itp.,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
  • współpraca z innymi działami firmy w celu odpowiedniej realizacji zamówień.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w obsłudze klienta,
  • znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny),
  • znajomości języka angielskiego,
  • pozytywnego usposobienia oraz nastawienia do pracy z ludźmi i dla ludzi,
  • sumienności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole,
  • determinacji, kreatywności i odporności na stres,
  • dobrej znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

Co oferujemy?

  • stabilne zatrudnienie oraz przyjazne środowisko pracy,
  • profesjonalne wsparcie oraz wprowadzenie na stanowisko pracy,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • zatrudnienie na umowę o pracę – pełny etat,
  • karta MultiSport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV michal@headwear.com.pl

Prosimy o dołączenie do CV następującego oświadczenia: „Oświadczam, ze wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów rekrutacyjnych Headwear PL Sp. z o. o. Sp. J. zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. Nr 133, poz.883).”

Wyślij CV
Do góry