Headwear Professionals w prasie (#1)

Headwear - w prasie

Na bieżąco staramy się publikować różnego rodzaju teksty i artykuły w prasie branżowej. Opisy i linki do najważniejszych publikacji możecie znaleźć poniżej. Życzymy miłej lektury

OOH Magazine, listopad 2021

„Headwear Professionals – sadzi Lasy Na Zawsze”, Michał Matwiejczyk (National Sales Manager Headwear Professionals)

„Nasza współpraca polega na regularnym wsparciu Fundacji w sadzeniu kolejnych metrów Lasów Na Zawsze. Każde zamówienie w naszej firmie równa się posadzeniu jednego metra kwadratowego lasu. Uzbierane w ten sposób metry kumulują się dwa razy do roku i są częścią jednego z lasów”

Cały artykuł jest dostępny online (tutaj)

OOH Magazine, wydanie lipiec – wrzesień 2021

„Lojalność – klucz do sukcesu w trudnych czasach”, Marcin Matwiejczyk (CEO Headwear Professionals)

„Pandemia koronawirusa, kolejne lockdowny czy zakłócenia w łańcuchach dostaw odcisnęły bardzo duże piętno na wielu firmach. Dużo przedsiębiorstw musiało zweryfikować swoje strategie biznesowe i sposoby działania. Wiele firm wyszło z tego kryzysu silniejsze – jednym z czynników, który na to pozwolił jest lojalność, partnerstwo i wzajemne relacje biznesowe.”

Cały artykuł jest dostępny online (tutaj) oraz w wersji drukowanej (PDF)

„Fakty i mity o e-commerce”, Marcin Jędrzejczyk (Marketing Manager Headwear Professionals)

„Jedną z bardziej dynamicznie rozwijających się gałęzi gospodarki jest handel internetowy. Obecnie wartość tego rynku w Polsce szacuje się na poziomie 100 mld zł. Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce będzie na poziomie 162 mld zł. Oznacza to średnioroczny wzrost o 12 proc. Już w 2020r. kanał online miał 14 proc. udziału w wartości sprzedaży detalicznej w Polsce, na co wpływ miała m.in. pandemia i przyspieszony rozwój platform e-commerce.”

Cały artykuł jest dostępny online (tutaj) oraz w wersji drukowanej (PDF)

Gazeta PIAP, wydanie wrzesień – grudzień 2021

„Daj się znaleźć w sieci! Wszystko o działaniach reklamowych w Internecie dla branży upominków”, Marcin Jędrzejczyk (Marketing Manager Headwear Professionals) w wywiadzie z Krzysztof Marzec (CEO DevaGroup)

„Ostatni rok upłynął pod znakiem migracji biznesów do świata online. To, co dla wielu z początku było jedynym sposobem na przetrwanie, z czasem okazało się doskonałym dopełnieniem strategii biznesowej. Stąd nikogo nie powinno dziwić, że wiele biznesów odpowiada na zapotrzebowania konsumenckie i mocno inwestuje w zaistnienie w sieci. Jak zatem, w dobie rosnącej konkurencji, prowadzić skuteczne działania promocyjne w Internecie? Od czego warto zacząć i jakich błędów się wystrzegać? Dowiecie się z wywiadu przeprowadzonego z Krzysztofem Marcem (CEO w DevaGroup) i Marcinem Jędrzejczykiem (Marketing Manager z Headwear Professionals).”

Cały artykuł jest dostępny online (tutaj) oraz w wersji drukowanej (PDF)

MARKETER+, lipiec 2021 r.

„Ekomarketing to nie chwilowy trend, lecz odpowiedź na oczekiwania współczesnego konsumenta”, (Marketing Manager Headwear Professionals)

Powstanie ekomarketingu ma związek ze wzrostem społecznej świadomości dotyczącej ochrony środowiska. Konsumenci nie tylko sami stają się w swoich działaniach bardziej eko, lecz także coraz częściej wymagają proekologicznej odpowiedzialności od firm i marek. Jak w świecie zielonego marketingu odnalazła się firma Headwear Professionals i jaką formę przyjęły jej działania związane z ekomarketingiem?

Cały artykuł jest dostępny online (tutaj)

 

Do góry