Według raportu „Percepcja upominków reklamowych” przeprowadzonym przez IPSOS dla Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) kluczową cechą gadżetów reklamowych jest ich funkcjonalność oraz jakość wykonania. Biorąc pod uwagę powyższe dwa czynniki, to czapka reklamowa wydaje się być idealnym upominkiem.
Jakość wykonania czapek reklamowych
Czapki, które są dostępne w naszej ofercie są wykonane z wysokiej jakości materiałów. Mowa tutaj m. in. o grubej bawełnie drapanej. Zwykła bawełna jest wykonana z włókien naturalnego pochodzenia roślinnego, jest miękka w dotyku i znakomicie wchłania wilgoć. Niestety zwykła bawełna bardzo szybko się gniecie. Tutaj z pomocą przychodzi właśnie bawełna drapana – która zawiera domieszkę poliestru lub elastanu. Takie połączenie powoduje, że czapki są trwałe, elastyczne i mniej podatne na odkształcenia.
Sprawdzone czapki z nadrukiem
Spośród czapek wykonanych z grubej bawełny drapanej na szczególną uwagę zasługują dwa model – czapka z daszkiem 4199 oraz 4210. Wykonanie z wysokiej jakości grubej bawełny drapanej powoduje, że czapki te są miękkie w dotyku, ale też niezwykle wytrzymałe. Dzięki temu, że bawełna jest czesana mechanicznie, to czapki te są wykonane z bardzo cienkich i puszystych włókien, co znacznie zwiększa przepływ powietrza przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu termicznego. Sprawia to, że czapki te z powodzeniem mogą być używane przez cały rok.
Znakowanie czapek reklamowych
Na jakość gadżetów reklamowych w znacznym stopniu mają także wpływ zastosowane techniki znakowania, bardzo często od wykorzystanych materiałów zależy efekt końcowy. W naszym parku maszynowym wykorzystujemy tylko surowce najwyższej jakości, pozyskiwane od sprawdzonych i wieloletnich partnerów. Połączenie sprawdzonych materiałów, wysokiej jakości maszyn i wiedzy pracowników produkcyjnych sprawia, że zwykła czapka z daszkiem może stać się unikatowym produktem reklamowym – np. haft 3D może uczynić ze zwykłej czapki wyjątkowy prezent, który będzie służył obdarowanemu przez długi czas, tym samym będzie długotrwałym nośnikiem reklamowym.
Druga część wpisu – funkcjonalność czapek reklamowych (tutaj).